Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa dla marki SONAX
W terminie od 28 lipca do 31 sierpnia 2014 roku, na ulicach 16 miast w Polsce, w Radio Zet oraz w prasie motoryzacyjnej odbywa się kampania reklamowa dla marki SONAX. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki SONAX na polskim rynku oraz dodatkowe wsparcie sprzedaży.
Od 28 lipca przez 3 tygodnie w Radio Zet, przy audycji Auto Zet poświęconej informacjom drogowym, emitowane są spoty sponsorskie.
W 16 miastach w Polsce prowadzona jest również kampania billboardowa dla linii SONAX Xtreme pod hasłem „Kosmetyki samochodowe, które odmienią Twoje auto”.
Wybierając nośniki skorzystaliśmy z nowego rozwiązania firmy Clear Channel, nazwanego City Traffic. To specjalnie wyselekcjonowane billboardy o powierzchni 6x3m, umieszczone w najlepszych lokalizacjach: przy drogach o dużym natężeniu ruchu, stacjach paliw i centrach handlowych.
Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą reklamy prasowe emitowane w tygodniku Motor oraz miesięcznikach Auto Świat Poradnik i Auto Moto. Reklamy te stanowią kontynuację intensywnej kampanii prasowej dla marki SONAX prowadzonej od maja.