Projekty UE
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
– Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję, Etap II
Tytuł Projektu: „Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa PPH „PARYS” Sp. z o. o poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej.”
Całkowita wartość Projektu: 10 240 980,00 PLN
Kwota dofinansowania: 3 000 000,00 PLN
CEL PROJEKTU:
Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa PPH „PARYS” Sp. z o. o. poprzez zastosowanie wzornictwa, jako źródła innowacji – dzięki wdrożeniu rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach działania 1.4 Wzór na konkurencję, etap I
PLANOWANE EFEKTY PROJEKTU:
Wzrost konkurencyjności PPH „PARYS” Sp. z o. o. dzięki wykorzystaniu wzornictwa, wprowadzenie na rynek nowych produktów.
W efekcie realizacji projektu uruchomiono produkcję:
- OPAKOWAŃ O POJEMNOŚCIACH 10 I wytwarzanych w technologii rozdmuchu z wykorzystaniem wieloetapowego systemu chłodzenia.
- OPAKOWAŃ O POJEMNOŚCIACH 20 I wytwarzanych w technologii rozdmuchu z wykorzystaniem wieloetapowego systemu chłodzenia.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
– Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję, Etap I
Tytuł Projektu: „Przeprowadzenie audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii wzorniczej wstępem do wykorzystania wzornictwa w przedsiębiorstwie PPH „PARYS” Sp. z o. o.”
Okres realizacji Projektu: 01/01/2020 – 31/05/2020.
Całkowita wartość Projektu: 142 680.00 PLN
Kwota dofinansowania z UE: 98 600.00 PLN
CEL GŁÓWNY PROJEKTU:
Wzrost konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jego potencjału w zakresie zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności gospodarczej skutkujące wdrożeniem na rynek nowych produktów.
CELE SZCZEGÓŁOWE PROJEKTU:
- Przeprowadzenie audytu wzorniczego
- Zdefiniowanie problemów wzorniczych
- Opracowanie strategii wzorniczej
PLANOWANE EFEKTY PROJEKTU:
Głównym rezultatem będzie strategia wzornicza przedsiębiorstwa określająca m.in. poziom wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie, definiująca problemy wzornicze w zakresie produktów i innych procesów biznesowych oraz zawierająca rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy. Skorzystanie z usług profesjonalnej firmy wzorniczej – praktycznie zajmującej się wzornictwem przemysłowym oraz w przyszłości wykorzystanie w działalności gospodarczej efektów doradztwa będzie dla Wnioskodawcy kluczowym rezultatem projektu. Działania te przełożą się wdrożenie na rynek nowych produktów.