2006-08-08

Prestone TireJack – zapasowe koło ratunkowe

Z pewnością wielu kierowców z chęcią pozbyłoby się koła zapasowego ze swojego samochodu, zwłaszcza jeżeli muszą przewozić je w bagażniku, bo jego miejsce zajmuje butla z instalacją gazową.

Wymiana koła podczas podróży, zwłaszcza w niesprzyjających warunkach drogowych, nie należy do najprzyjemniejszych czynności i dla niektórych bywa naprawdę problematyczna. Dlatego też coraz większą popularnością cieszą się preparaty do uszczelniania przebitych opon (są szybkie w działaniu i zajmują mało miejsca w bagażniku).

Test takich preparatów, dostepnych na polskim rynku został przeprowadzony w sierpniowym wydaniu tygodnika Motor. W ścisłej czołówce (na 1 i na 3 miejscu) znalazły się preparaty oferowane przez firmę P.P.H. Parys.

Pierwsze miejsce i tytuł „Motor poleca” zdobył Prestone Tire Jack, preparat, który gwarantuje doskonałe uszczelnienie i napompowanie przebitej opony oraz bardzo dobre prowadzenie auta. Ciśnienie początkowe po zastosowaniu preparatu wynosiło 1,0 atm, a po przejechaniu 5km – 2,2 atm.

Prestone Tire Jack został wykonany w oparciu o innowacyjną technologię Prestone ACRYSEAL SYSTEM®, wykorzystującą specjalną mieszaninę włókien akrylowych skutecznie uszczelniającą każde przebicie. Ogromną zaletą tej technologii jest to, że nie ingeruje ona w wewnętrzną strukturę opony ani nie uszkadza felg, a powłokę uszczelniającą można później łatwo usunąć w warsztacie wulkanizacyjnym.

Wysoka skuteczność preparatu została również potwierdzona przez specjalistyczne testy firmy Prestone, podczas których działanie preparatu było sprawdzane na oponie przebitej siedmioma gwoździami.

Prestone Tire Jack jest również jedynym niepalnym preparatem do uszczelniania opon na naszym rynku. Duże opakowanie o pojemności 510 g zapewnia możliwość wykorzystania preparatu zarówno w samochodach osobowych jak i samochodach dostawczych.

Na trzecim miejscu w teście Motoru znalazł się bardzo popularny i z pewnością znany wielu kierowcom ATAS Sure. Preparat skutecznie uszczelnił przebitą oponę. Ciśnienie początkowe po zastosowaniu preparatu wynosiło 0,5 atm, a po przejechaniu 5km – 1,4 atm. Niedostatek ciśnienia szybko można uzupełnić korzystając z kompresora na stacji benzynowej.

Loading...
Produkt dodany do zestawienia.
Ta witryna nie odpowiada domyślnemu językowi twojej przeglądarki -
Przeglądaj po Polsku.
Jesteś zainteresowany przejściem na inną wersję językową?
Diese Website entspricht nicht der Standardsprache Ihres Browsers -
Entdecken Sie auf Deutsch.
Möchten Sie zur deutschen Version wechseln?
This site does not match your browser's default language -
Explore in English.
Are you interested in switching to another language version?
PL